CRM UNiQ (systém pro řízení vztahů se zákazníky)

CRM UNiQ (systém pro řízení vztahů se zákazníky)

Číslo zboží: 903
EAN: 8595626601288
Dostupnost: Na skladě

ks  
11 Lidí si právě prohlíži tento produkt
373.00000000
373 Lidí si koupilo tento produkt

Veškeré informace nalezneta na naší webový prezentaci www.SystemCRM.cz
Je zde možné využívat naši verzi zcela ZDARMA, bez časového omezení a bez omezení uživatelů.

CRM (Customer Relationship Management) je systém vytvořený pro shromažďování a následné vyhodnocování informací a dat o firemních klientech a zákaznících. V CRM máte možnost si zaznamenávat všechny firemní, ale i soukromé informace svých zákazníků, na jejichž základě můžete nastavit správnou obchodní strategii. Díky CRM zjistíte, jaké má váš zákazník skutečné potřeby, a na základě toho mu pak přizpůsobíte nabídku.

Jaké informace CRM shromažďuje

Informací, které lze v CRM systému shromažďovat, je celá řada. V podstatě lze o každém zákazníkovi shromažďovat jakékoliv informace, které vám mohou pomoc nejen při komunikaci, ale zejména při navazování dalších obchodních či obchodně-přátelských vztahů.

  • kontaktní informace
  • záliby a koníčky
  • data jmenin a narozenin
  • počet zaměstnanců
  • tržby
  • preference
  • komunikaci se zákazníkem
  • a další

Díky CRM systému získáte on-line přístup:

  • ke všem informacím o vašich zákaznících
  • ke všem informacím o vašich spolupracovnících a zaměstnancích
  • k historii poptávek, objednávek a obchodů
  • k informacím o spokojenosti zákazníka
  • k plánování pozvánek a obchodních událostí
  • ke komunikaci mezi zákazníkem a firmou
  • k řešení složitých obchodních případů
  • k řízení projektů a plánování úkolů včetně jejich plnění

Analýza informací získaných pomocí CRM systému

Pomocí CRM systému můžete analyzovat potřeby vašich zákazníků a využít je ve prospěch firmy - například nastavení marketingové kampaně.

  • zjistíte efektivitu obchodníka při navazování nových obchodů a zakázek
  • zjistíte skutečné potřeby vašich zákazníků na základě jejich požadavků
  • zjistíte, jaký zákazník má co rád a podle toho mu přizpůsobíte komunikaci a obchodní vztah

Propojení CRM s jinými systémy

Velkou výhodou je, že CRM UNiQ lze propojit s dalšími našemi systémy, jako je například fakturační systém, skladové hospodářství, pohledávky, úkoly a plánování, pokladní systém, informační a ekonomický systém, docházkový systém, HR systém pro personalistiku, emailing, projektový management a další. CRM UNiQ jsme též schopni propojit se systémy, jako je Pohoda a jiné ekonomické či účetní systémy.

Recenze

Systém Awis je pro nás od začátku obrovským přínosem a velkým pomocníkem, bez kterého si již provoz nedokážeme představit.

Filip
vedoucí
Pomáda bageterie Doodles

Díky systému Awis mám vše dokonale pod kontrolou a naše studio by bez něj už nemohlo fungovat tak efektivně a dokonale jako funguje teď.

Mirka
majitelka
Egoline

Díky pokladnímu systému AWIS se můžeme starat jen o čerstvost našich produktů a dělat radost našim zákazníkům.

Ervin
majitel
Cukrárna Rio

Jsem specialista na zdraví a krásu vlasů a se systémem Awis na to mám mnohem více času než kdy před tím nejen díky jeho snadnému ovládání.

Michael
majitel
Michael Holinka .cz

Rád bych poděkoval za pokladní systém Awis, přehledný a lehce použitelný systém pro můj obchod s luxusním vínem.

Pavel
majitel
Pavel Vrzáček

Pexeso od Awisu nám umožňuje denně obsloužit více jak 500 klientů už téměř 3 roky. Děkujeme za Pexeso a jeho skvělé funkce.

Iveta
manažerka
Cafe Lavende

Pokladna Awis nám velmi ulehčila podnikání a my se tak můžeme věnovat zlepšování služeb našim spokojeným zákazníkům.

Hana
majitelka
Hospůdka Ve Dvoře

Pokladní systém využíváme již 5 rokem a spokojenost jen roste. Komplexní služby, které pokladní systém Awis nabízí, řídí restauraci skoro samy.

Miroslav
majitel
Restaurace Na Břehu

Bez awisu si již nedokážu vedení restaurace představit. Mnoho modulů a přehlednost mi ulehčuje každý den práci. Jsme rádi, že nám pomáháte.


majitel
Pho original

Podobné produkty