Pracovní výkaz UNiQ (systém pro kontrolu zaměstnanců)

Pracovní výkaz UNiQ (systém pro kontrolu zaměstnanců)

Číslo zboží: 895
EAN: 8595626601288
Dostupnost: Na skladě
ks  
Modul pracovní výkaz funguje jako komplexní kontrolní systém pro vedoucí pracovníky, kteří chtějí mít dokonalý přehled nad zaměstnanci. Práce s ním je snadná a intuitivní. Stačí i jediné kliknutí a ihned víte, jak si daný zaměstnanec vede.
 

Praktické sledovací funkce

O každém zaměstnanci vede Pracovní výkaz detailní přehled. Modul je v rámci systému propojen s dalšími moduly tak, aby mohl nabídnout komplexní informace o všech lidech ve firmě. Velmi efektivní je propojení s modulem Timer. Díky němu systém podává informace o tom, kdo má jaké úkoly na starost, v jaké fázi se nachází, jak dlouho na nich pověřená osoba pracuje apod. Modul pracovní výkaz je také napojen na modul Monitoring a sleduje celkovou práci každého zaměstnance pro daný den.
 

Aktivity, penále i interní komunikace

V rámci modulu Pracovní výkaz je k dispozici funkce Aktivity. Pomocí ní je možné sledovat, jaký objem práce zaměstnanci plní. Udává informace o schůzkách, počtu úkolů, telefonátech, odeslaných e-mailech, vyřízených nabídkách atd. V systému je možné nastavit i penále, které zaměstnanec dostane ve chvíli, kdy nesplní úkol v předem stanoveném termínu. Funkce penále tedy slouží i jako jistá forma motivace. Modul má i funkci Interní komunikace. Ta slouží pro zaznamenávání a práci s informacemi, které jsou předávány v rámci firmy.
 

Napojení na fakturační systém

Modul pracovní výkaz se dá propojit s fakturačním systémem. Tato funkce je užitečná hlavně ve chvíli, kdy je potřeba kontrolovat a sledovat práci obchodníků. Propojení totiž nabízí perfektní přehled nad obchodními případy a osobami, které je mají na starost. Systém dokáže ukázat, jaké případy daný obchodník řeší, eviduje počet dokončených obchodů i těch neúspěšných, současně poskytuje přehled faktur, umí spočítat i penále. Modul umožňuje sledovat i náklady na cestovné, dobu nemocenské apod.

Recenze

Systém Awis je pro nás od začátku obrovským přínosem a velkým pomocníkem, bez kterého si již provoz nedokážeme představit.

Filip
vedoucí
Pomáda bageterie Doodles

Díky systému Awis mám vše dokonale pod kontrolou a naše studio by bez něj už nemohlo fungovat tak efektivně a dokonale jako funguje teď.

Mirka
majitelka
Egoline

Díky pokladnímu systému AWIS se můžeme starat jen o čerstvost našich produktů a dělat radost našim zákazníkům.

Ervin
majitel
Cukrárna Rio

Jsem specialista na zdraví a krásu vlasů a se systémem Awis na to mám mnohem více času než kdy před tím nejen díky jeho snadnému ovládání.

Michael
majitel
Michael Holinka .cz

Rád bych poděkoval za pokladní systém Awis, přehledný a lehce použitelný systém pro můj obchod s luxusním vínem.

Pavel
majitel
Pavel Vrzáček

Pexeso od Awisu nám umožňuje denně obsloužit více jak 500 klientů už téměř 3 roky. Děkujeme za Pexeso a jeho skvělé funkce.

Iveta
manažerka
Cafe Lavende

Pokladna Awis nám velmi ulehčila podnikání a my se tak můžeme věnovat zlepšování služeb našim spokojeným zákazníkům.

Hana
majitelka
Hospůdka Ve Dvoře

Pokladní systém využíváme již 5 rokem a spokojenost jen roste. Komplexní služby, které pokladní systém Awis nabízí, řídí restauraci skoro samy.

Miroslav
majitel
Restaurace Na Břehu

Bez awisu si již nedokážu vedení restaurace představit. Mnoho modulů a přehlednost mi ulehčuje každý den práci. Jsme rádi, že nám pomáháte.


majitel
Pho original

Příslušenství

Podobné produkty

Potřebujete pomoc s výběrem?
Vyplňte kontaktní údaje a náš tým se Vám ozve brzy zpět.

Těšíme se na Vás!

  • Manager pobočky
    David Kovář

    Špitálka 122/33, Brno, 602 00
    IČ: 29366984

    GSM: +420 725 892 263
    Mail: kovar.david@awgs.cz

    David Kovář pobočka Brno
  • Obchodní konzultant
    Jozef Jakúbek

    Špitálka 122/33, Brno, 602 00
    IČ: 29366984

    GSM: +420 727 973 872
    Mail: jakubek.jozef@awgs.cz

    Jozef Jakúbek pobočka Brno